Edclinic

Zubní chirurgie

Rychlé a bezbolestné chirurgické odstranění poškozených zubů

Zubní chirurgie je běžnou praxí většiny zubních lékařů a zároveň pacienty nejobávanějším ošetřením. Není ale důvod, se čehokoli obávat. Zubní chirurgie je totiž velmi vyspělý obor stomatologie a v rukou vás budou mít opravdoví profíci s mnoha letou praxí.

Trhání zubů

Pokud lékař doporučí vytržení zubů z jakéhokoli důvodu, není moudré extrakci zubu odkládat. Jednoduše z toho důvodu, že zub může po čase začít bolet. Extrakce zubu je ve většině případů jednoduchou záležitostí a to především, pokud pacient zodpovědně následuje pokyny lékaře a na trhání se dostaví včas. Pokud se dostavíte už s bolestí, tak to je pozdě. Extrakce bolestivého zubu je komplikovanější, a proto je potřeba tomu předcházet.

Trhání zubů moudrosti

Nejčastěji plánované je trhání zubů moudrosti. Trhání osmiček může být jednoduchým, ale i komplikovaným zákrokem. Osmičky můžou být v kosti špatně uloženy (např. vodorovně) nebo mohou narušovat stabilitu sedmičky. Pokud vám zubní lékař doporučí osmičky odstranit, na nic nečekejte. Jsou to právě ony zuby, které nejčastěji nečekaně začnou bolest. Pokud je extrakce naplánovaná, je v klidu i pacient i lékař a vše proběhne v naprostém pořádku!

Používáme přesné diagnostické zařízení, moderní chirurgické nástroje, a navíc i speciální léky do extrakční rány a stehy pro lepší hojení. Nemusíte se bát. Při trhání lékař vždy aplikuje lokální anestezii a aplikuje jí tolik kolik je potřeba (podle zdravotního stavu pacienta). Anestezie se aplikuje blízko čelistního nervu, tudíž je zákrok bezbolestný.

Trhání zubů v celkové anestezii se provádí pouze při trhání většího počtu zubů. Tento zákrok se plánuje na specializovaném pracovišti a je finančně náročnější.

Implantace zubů

Do chirurgického odvětví spadá i obor implantologie. Zavedení zubního implantátu je vhodná alternativa při absenci zubu v zubním oblouku. Z dlouhodobého hlediska je potřeba mít kompletní počet zubů a zubní implantát je nejvhodnější variantou, jak prázdné místo zaplnit.

Samotné zavedení implantátů je zcela bezbolestný zákrok! Vzhledem k moderním technologiím navigační chirurgie využívaných našimi odborníky na implantáty se implantát zavede pomocí implantační šablony do předem určeného místa. Samotná implantace může trvat i pár desítek minut! Více informací: https://edclinic.cz/sluzby/implantace.

Gingivoplastika

Mimo výše zmíněné zákroky se na naší klinice věnujeme i plastice a konturování dásní. Ke gingivoplastice se přistupuje v případě, kdy pacientovi je hodně vidět dáseň nad horními zuby při širokém úsměvu. Tento zákrok lze provést v souvislosti s estetickou rekonstrukcí předních zubů jako je například fazetování. V takovém případě je ale důležité co nejdříve zkontrolovat stav dásní a v případě potřeby dáseň upravit. Teprve poté se přistoupí k samotnému zhotovení a nasazení fazet.

Pokud vás trápí asymetrie zubů, tak je možné stávající stav vylepšit za pomoci konturování dásní. Občas se stává, že úroveň dásní se na jednotlivých zubech liší. Díky plastice dásní budou zuby větší, a tím vizuálně krásnější. Díky plastice dásní bývá pacient natolik spokojený, že žádný další zákrok už není zapotřebí. Pokud vás zajímají bližší informace, objednejte se na konzultaci a my vám rádi poradíme, jaké možnosti ve vašem případě můžeme zvážit.

Cenik

Extrakce stálého zubu – (vč. šití extrakční rány, materialů a kontrol)1.500 Kč – 5.500 Kč

Pro objednání a dotazy využijte našich kontaktů
606 776 067, Chat on WhatsApp Nebo se na nás obraťte přes naše sociální sítě. Informace o cenách našich služeb naleznete v ceníku.

Stomatologie Jesenice
Adresa